Digital Imaging NIKON L19

Tuesday, January 5, 2010

Puncak Piala Emas Raja-Raja

Masa balik bercuti seminggu di Semenanjung akhir Dec baru-baru ni aku pi layan stim tengok bola. Memang best layan bola kat stadium tengok pak long - pak long (penonton kedah) dok maki berjela sebab permainan malam tu macam taik.. Di tambah pulak pengadil dok preeettt saja bila geng Perlis kena cantaih dengan pemain kedah.. Penonton dah dok geram dah.. mana taknya kena 2-0dengan perlis.. Mana boleh tahan.


Pintu stadium buka hanya satu saja.. Aparaaaaa....


Ribuan penonton HIJAU KUNING masuk STADIUM... termasuk aku dengan tiket RM5.



So bila masuk separuh masa kedua, dok tengok pemain perlis guna taktik perabih masa. (dok buat jatuh sajaaa) mula laa penonton dengan pemain kedah dok naik jaki... Akibat tak tahan dah kena kat tempat sendiri (nak kalah dah tuuu). Masa untuk cari pasai bermula... Naik syok aku tengok kaki bola yang mula buat hal serbu padang bila ada pemain bergaduh...


Akhirnya Kedah kena 0-2 dengan Singa Utara

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



Links to this post:

Create a Link

<< Home