Digital Imaging NIKON L19

Tuesday, October 6, 2009

Selepas Raya - apa aku buat haa

Lepas raya memang aku sibuk menumpukan hal-hal mengupgrade laman rumah aku kat Bandar Tasek Mutiara, memang dah lama aku plan nak buat semua nie.. tapi keadaan jarak dan masa yang tak mengizinkan aku untuk focus projek sekangkang kera laman rumah aku tu dan sebahagian projek mengupgrade paip air dalam setiap bilik mandi untuk kemudahan mengambil wuduk.. Serta aku juga DIY paip air luar rumah tu utk kemudahan siram pokok dan basuh keta...


Ini laman depan rumah aku, sebelum nie tanah gersang.. laa nie dah ada rumput carpet... saiz 2X1kaki berharga RM3.50 (tawar-menawar harga dengan mamat bangla kat nursery dapat la RM3.00 X 12..= pokai)


zoom sikit.........


Kalau hangpa nampak pokok palm yg banyak2 tu, aku ambik dari rumah mak aku..





Interior pulak


Takde budjet lagi.. so banyak ruang kosong,,,


laluan bila turun tangga


bawah tangga ada rak buku...sumbat dengan macam2...



menghadap pintu depan rumah






Bawah tangga..

On the way balik Alor Star


On the way balik Alor Setar, kalau ikut jalan lama dari Sungai Petani ke Alor Setar..hangpa singgah GURUN..di kiri jalan sure hangpa nampak deretan CENDAWAN BATU.. harga memang berpatutan.. bini aku beli sebab katanya nak letak kat laman carpet tu laaaa...


Encik Naaim ni dok promosi cendawan batu dia..








Memang glamour pemilik kedai ni sebab selalu masuk surat khabar..


Bini aku posing dengan cendawan batu..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home