Digital Imaging NIKON L19

Tuesday, June 23, 2009

Rumah Baru...

Masa cuti seminggu di semenanjung tempoh hari aku berkesempatan tengok rumah baru aku.. Beli bulan Julai 2008. Dan sampai hari ni dah dekat setahun rupanya aku dok bayar duit rumah tersebut. Syukur Alhamdulillah.. Namun yang paling penting aku amat berterima kasih kepada Isteri aku yang tercinta (Norafizah bt Shahidan) kerana tanpa dia aku tak mungkin dapat menyiapkan rumah tersebut dengan air dan elektrik.

Seminggu aku di situ, aku sempat beli barang keperluan elektrik seperti kipas dan lampu.. Dan sebelum pulang, aku dan isteri juga sempat tempah grill besi tingkap dan pintu. Alhamdulillah semua masih dalam budjet dan tidak berhutang...

Pemandangan matahari terbenam dari ufuk barat..

No21 Lorong 8, SS6 BTM

usha lagi...

kami berdua... dengan motor Ego bini aku..

Bumbung dah cantik dah...

level ground (ruang tamu ke upstair)

Menuju ke dapur..

Ruang tamu di kala senja

zoom sikit..

dapur the basic...

apa yang sayang menungkan tu?

Esok nie dah pasang grill dan lampu bagaimana pulak rupanya..

Tangga ke tingkat atas.

ruang keluarga di tingkat atas.

Tangga dari atas ke bawah..

Bilik Utama

Bilik kedua

Bilik ketiga

dari Family hall ke tangga

jom balik ye sayang..

Labels:

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home