Digital Imaging NIKON L19

Thursday, June 18, 2009

Pertunangan Siti Hajar Shuib

Sehari sebelum aku pulang ke Kuching, aku sempat menghadiri Majlis Pertunangan Anak Buah aku "Siti Hajar Bt Shuib" bertempat di beret Polis Kontijen Perlis. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..

Kami semua happy bila Siti Hajar beritahu yang ada orang nak merisik.. Bayangkan hanya tinggal tak sampai seminggu.. semua sempat diatur.. Pada hari pertunangan tersebut kaum hawa busy.. manakala yang jantan dok saja... so tgk laaa gambar untuk lebih lanjut...

PakCik ucap tahniah kat Siti Hajar, semoga majlis perkahwinan nanti berjalan lancar jugak... InsyaAllah...

mmmhhh kek...

Semua dok sibuk kat dapuq...

Siti... hang tak bersiap lagi kaaa..







Dok tunggu rombongan peminangan pihak lelaki...

dah sampai dah....

Buah tangan dari pihak lelaki...

Tibalah masa yang dinantikan Cik Siti Nurse kita...

Cincin di sarung buat ikatan, mudah-mudahan terikat perkahwinan...

Bakal Ibu MERTUA...


Bakal Suami yang hensem... sebaya dengan aku bakal PakCIk & PakSu dia...


Disebalik tabir (dok kat dapur) dari kiri Aishah, Mak Jang Yayah, dan Radiah

COMEYnya anak buah aku....berseri-seri....



semuanya kenyang...


Aishah (kiri) dan adiknya Radiah.. woit hangpa jgn dok gatai lagi naaa..muda trang tang tang...


Siti Hajar, Kakak aku(Sabariah), dan adik aku (Adha)

mmmhhhh secocok laaa macam pinang dibelah dua...

Adha (berbaju hitam)..woit anak menakan dah.. hang bila lagi...

Bersama beramai...bergambar...


Warga emas - kiri Emak aku Pn Sunia Suet dan Tok dari pihak lelaki...

ramahnya tok nie..siap peluk mak aku tu..


Gilir Cik Siti kita pulak...

Dari kiri Wakil dari keluarga lelaki, Bapa pihak perempuan (Sarjan Shuib), Bakal menantu, Ibu pihak perempuan (Sarjan Durina), Siti Hajar, dan bakal mak mertua dia...

Mak dan merangkap Nenek kepada Cik Siti Hajar Shuib

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home