Digital Imaging NIKON L19

Sunday, June 7, 2009

Aku kini di SEMENANJUNG....

4th June 2009 - Aku dah tak sabar nak balik semenenjung setelah 4 bulan mencari rezeki di Kuching, Sarawak.. Sememangnya aku amat merindui Isteriku yang tercinta (Norafizah Shahidan) dan juga IBU yang tersayang (Sunia binti Suet).. Aku juga rindukan suasana angin desa di tepi sawah... aku rindukan kereta Wajaku yang pernah menjadi "Soul Mate" ketika aku berada dan bekerja di Semenanjung sejak 7 tahun yang lalu...
Waja drove me more than 7 years..

rumah di mana aku membesar.. masih begitu dan akan terus begitu...

Bini aku & mak aku saling bergandingan..

Matahari baru hendak menyinar di ufuk barat...

Indah suasana pagi di hujung kampung... keretapi KTMB membawa kontena menuju ke hujung tanah air (Padang Besar, Perlis)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home