Digital Imaging NIKON L19

Wednesday, July 22, 2009

The Interior - Rumah Baru

Balik weekend baru nie aku sempat settle few item. namun bini aku dah buat lebih dari itu.. aku kira balik cuci kaki sajalah. Masa balik tu, aku cuma uninstall Astro dish dan pasang kat rumah baru.. Tapi hampeh... last2 kena panggil tukang pasang Astro juga untuk pasang kat rumah baru.. Terbang RM80.00

susun atur di ruang keluarga.. aku letak TV dan set hometheater

langsir bilik utama

ruang tangga (turun daaa)

pemandangan dari ruang keluarga

ruang makan

pemandangan dari ruang tamu

pintu masuk ke dapur

lampu gantung di ruang tamu dan ruang makan

cantik taaaaaaaakkk "macam eric Leong"

Tangga naik ke atas rumah




naik ke atas rumah..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home