Digital Imaging NIKON L19

Monday, September 14, 2009

Berbuka d' Magherita Hotel, Kuching SARAWAK

Berbuka posa dengan geng-geng seangkatan JKE POLIKU memang best.. Semua layan... aku paling layan makan.. perut dah macam tong... Terima kasih kat Abang Man (En. Mohd Noor Azman) atas usaha beliau merealisasikan program berbuka beramai-ramai.

L-R Masri, Ustaz sabah Saril, dan Syukor (Kak Da)



L-R Farizul IRNI dan Pidut (hang dok menungkan apa tu.. sabar naaa.. bulan 3 tak lama lagi)


L-R MAT KEDAH.com dan MAD DMAX *(hang nak mana satu.. kat MUAR kat KUCHING)


Asiah & Nasir Alivi bersama Junior mereka


Abg Man dan Famili


Yang makanan berlambak tu mat kedah dgn tidak bertanggungjawab nya kumpul atas meja banyak-banyak..


Dara pinggitan POLIKU.... L-R Siti Nazurah (Putri) dan Aida nyet-nyet...


Alhamdulillah.. untung sapa dapat suami mcm Syukor tu... khusyuk solat....


Tu dia... ramainya orang.... Kaya hotel nie..


Pemandangan tempat berbuka di tepi kolam


JKE and the geng.. L-R Naim, Fata, Rosdan, Bad, Syukor, Halal, Zul


L-R Masri.. hang makan sikit apahal.., Mad Dmax... dan Adhar bersama junior..


Kak Wan Siti Aisyah dan suami..


Anak dara dan bini orang.. L-R Rosila, Rohaila (se-lab dengan aku), dan Kak Fadhilah (selalu panggil kak fad walau muda dari aku)


Dok tekan apa Mad Dmax oooiii... Naim dan Rosdan dah tak sabar dah tuuu..


"Mat hang kena tekan mcm nie baru dia keluaq" Naim memberitahu...

"Oh yaa kaaaa, eh macam masa kita memulas tu kaaa" kata Mat dmax...

"Baru laa aku tauuuu macam tu kaaaa" kata si Rosdan pulak..


Kambing panggang.. ambik kau... Aku pulun makan ni sampai tak habih... tamak siot..


Kilah dan Zubair anak abg Man..


L-R Fata, Masri dan Bad


L-R Rosila dan Rohaila... say peace... kacang peach..



Pemandangn Hotel...



Khusyuk makan atau khusyuk sembang..

Meja bulat geng jahat...


laa takkan dah clear table kot....



L-R Halal dok mengayat Aida.. Si Putri dok sengah-sengeh... Rosila dak tgk saja gelagat Halal.. Kalau nak tackle.. tackle ajelaaaa.. jgn tunggu lama-lama..




Ini abg man dalang disebalik pertemuan sulit kami mlm nie.. apa projek kita seterusnya abg man... Ingat kita buat demi SATU JKE..






Zul hang makan mee udang penang kaaa.. betul-betui... Hoooo Liauuuuu...



L-R Syukur, Pidut, Ustaz Sabah Saril dan Ajak dari PSP.. awat laaa hang tak tukar dgn aku ajak woi...



L-R dari kawasan gelap.. Mad Dmax, Masri, Fata dan RosDan



Ini betui-betui best.. berbaloi memang berbaloi.. L-R MATKEDAH.com, SYukor Persona SE, dan PIDUT..


adakah aku perlu biarkan perutku begini... oh tidakkkkkkk....


Bakal bapa tak lama lagi.. dasyat hang bagi bini bunting pelamin... hang buat mcm mana woi? kasi tips sikit... Si Bad nie pun senasib dgn aku.. Bini kat PENANG.. laki kat KUCHING..


Junior Adhar dok ngusik Junior Nasir Alivi




Memang rock laa lu..


Ehhh ini boleh kena gosip ni... Abg Man dan Kak Sham.. pasangan ideal.. dua-dua baik.. Syukur kami (orang baru) dapat mengenali keluarga mereka...



ustaz Adhar nie dok pulun ambik gambar jugak..


"Bad hang ambik gambar aku laa pulak.. asyik aku saja dok ambik gambar hang" Pidut dok hulur kamera kat Bad..



Ustaz sabah nie macam gaya Don Castello laaa.. otai gilak... cuba tgk gambar bawah.. sekali dia hembus asap rokok mcm Gengster Kampung Dusun.. ala-ala gaya SARIP dol tuu.. tapi ini bukan SARIP DOL.. Ini otai sabahan SARIL hj Yusop..






Asiah dan Elman comelnyeeeee... (dua-dua comelll.. jgn marah ye En. Nasir Alivi)


L-R Aida, Putri Akashah dan MAT KEDAH


"Aloo brother.. lu mau gaduh kaaaa... jgn marah yeee.. gua balik hari Selasa" Halal
"Alaaa kau sibuk balik raya awal bukan ada bini pun...." Fata




Mai abah curi aiskrim zubair...



Ini gambar boleh jadi gosip liar kat JKE nie.. Jangan risau RAHSIA korang selamat dengan aku.. jgn risau... mana Ahmad Dmax... aku ada rahsia baik utk hang.. GOSIP LIAR..


Aduh... kalau dah kenyang sekali pun tak payah laa nak exercise kat tepi sungai sarawak ni...




Encik Naim.. hang dok sengih kat sapa...???

Asiah busy layan karenah Nasir Alivi the junior


Dua orang awek cun.. dah berpunya ke belum...

Semua khusyuk dengar Adhar dok mongak... ingat Masrisan... pesanan Adhar.. kalau nak cari bini cari yang solehah yea....



Sebahagian ahli keluarga JKE yg sempat dikumpulkan dalam project berbuka.. Sapa tak mai memang rugi wooo...


Hero JKE.. masih single... Shahrul.. kitak bila mauk nikah..??

tgk sini.. tengok sini.. Masri hang dok pejam mata buat pe nyaaaa.. ai yaa ini org ada perasaaan ke tidak ni..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



Links to this post:

Create a Link

<< Home