Digital Imaging NIKON L19

Monday, October 12, 2009

Usrah Matang..

Malam Jumaat lepas aku p usrah. Memang dari zaman belajar lagi aku dah ikut usrah.. Dulu dengan geng JIM (Jemaah Islah Malaysia) sampai kerja kat ASE pun aku masih ikut usrah.. Tapi tau sajalah aku nie tenggelam timbul mai.. Itu laa manusia kalau yang baik tu dan boleh jana pahala sure lambat nak buat.. kalau benda lagha (lara) cepat saja nak buat... Tapi Alhamdulillah kini di POLIKU aku dapat ikut join usrah.. Harap lepas nie aku tak bagi alasan untuk skip any USRAH PROGRAM...

dscn1929 Sebenarnya ramai lagi ahli usrah yang tak dapat datang... ini baru sebahagian saja..

dscn1927 Encik Jamaluddin Lantara kiri yang akan berpisah dgn ahli Usrah Matang sebab dapat berpindah ke Seri Kembangan bersalaman dgn Ustaz Din


Kiri tu Ustaz Fuaz (housemate aku) dan kanan Ahmad Dmax


Ahli usrah semua khusyuk dok dengar perbincangan.

yang kecil pun tak ketinggalan ikut usrah...

Yang berbaju oren tu Muazzin dan tengah Abg NoorAzman

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home